close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדפסת תמונות שלנו בענק – למה אנחנו צריכים את זה?

מערכת שורשכא אב, תשפ11/08/2020

תמונות על קנבס יכולות לשמש אותנו לצרכים שונים. הן יכולות לשמש אותנו הן לצרכים אישיים והן לצרכים מקצועיים

תגיות:

פעם, אם היינו רוצים להציג תמונות שצילמנו, הרי שהאופציות שעמדו לרשותנו היו אלבומי תמונות ובמקרים מסוימים, אם היינו מעוניינים בך, יכולנו למסגר תמונות שונות, בין אם הן היו בגודל הרגיל

ובין אם היה מדובר בתמונות מוגדלות, כלומר תמונות שפיתחנו ויכולנו להגדיל אותן. 

היום, יש לא מעט דרכים כיצד אנחנו יכולים להציג תמונות, בין אם זה דרך מכשיר הסלולר, בין אם זה דרך רשתות חברתיות, אנחנו יכולים גם להחליט ולהשתמש בספר תמונות, בוק, אשר יכיל מגוון רחב של תמונות שצילמנו במהלך הזמן, בין אם מדובר בבוק ספציפי כפי שנהוג לעשות לתינוקות או באירועים מסוימים, ובין אם מדובר בבוק כללי יותר, כזה שכולל תמונות מאירועים וסיטואציות שונות. 

אך יש לנו אופציה נוספת והיא, הדפסת תמונות על קנבס, נייר צילום, מדבקת קיר או חומרים נוספים. הרעיון הוא פשוט - אנחנו יכולים לשלוח לחברה שמפתחת תמונות כאלה, דברים שונים שצילמנו ולבקש ממנה להדפיס את התמונה על גבי קנבס (או חומרים אחרים כאמור), בגודל מסוים על פי הצורך שלנו, וכך בהמשך נוכל להחליט כיצד להשתמש בהן. 

אנחנו יכולים כמובן, להחליט כמובן שאנחנו תולים את התמונה על הקיר, מציבים אותה על המדף, על שידה או בכל מקום אחר. אנחנו יכולים כמובן גם לתת אותה במתנה לאדם אהוב, אם זו המטרה שלנו. 

לשם מה אנחנו צריכים את זה

תמונות על קנבס יכולות לשמש אותנו לצרכים שונים. הן יכולות לשמש אותנו הן לצרכים אישיים והן לצרכים מקצועיים. אנחנו יכולים להשתמש בהן לצורך פרסום ושיווק, וכן אנחנו יכולים להשתמש בהן גם לצרכים אחרים. הכל שאלה מה אנחנו רוצים לעשות עם התמונה, מה המטרה שלנו. 

מה שברור הוא, לא משנה לשם מה משמשת התמונה ומה בדיוק אנחנו מתכוונים לעשות איתה, הרי שעלינו להקפיד על כך שהתמונה תהיה איכותית, ניתן לבדוק זאת בקלות באתר מסגרת למשל המאפשר בדיקה אוט' על ידי אלגוריתם מתוחכם. עלינו להקפיד על כף שהיא תהיה מתאימה לשימוש שלשמה היא מיועדת. בסופו של דבר, זו אמורה להיות המטרה שלנו, שנוכל אנחנו או מי שאמור לקבל מאיתנו את התמונה להשתמש בה באופן רלוונטי, כפי שאנחנו מעוניינים. 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה